NOVA PRAVILA

Loše vijesti za potrošače: Nema više zamjene ili povrata novca, roba s greškom prvo na servis

Novi zakon za potrošače na snagu treba stupiti u siječnju 2022., a posljedica je direktive EU koju smo dužni implementirati
Ilustracija, popravak kućanskih aparata
 Andriy Popov/Panthermedia/Profimedia
Novi zakon za potrošače na snagu treba stupiti u siječnju 2022., a posljedica je direktive EU koju smo dužni implementirati

Za sve potrošače koji su i dosad iznimno teško ostvarivali pravo na povrat novca ili zamjenski uređaj u slučajevima kupnje proizvoda s materijalnim nedostatkom, od siječnja 2022. dolaze još teža vremena.

Tada bi, naime, na snagu trebao stupiti izmijenjeni Zakon o obveznim odnosima koji će dodatno postrožiti mogućnost ostvarivanja prava na povrat novca ili zamjenskog uređaja, u slučaju kupnje proizvoda s nedostatkom, i to zahvaljujući Direktivi o određenim aspektima ugovora o kupoprodaji robe, a koju smo, prema europskim pravilima, u nacionalno zakonodavstvo dužni implementirati početkom sljedeće godine.

Prema novim pravilima, zahvaljujući kojima će značajno biti izmijenjen članak 410. postojećeg Zakona o obveznim odnosima, potrošači u slučajevima prijave nedostatka na ku...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 09:16