VELIKA ŠKRTICA

‘Ma što je ovo, opet ste sve premjestili...‘ Zašto u dm-u mijenjaju raspored proizvoda?

‘Ovakvim pristupom organizaciji prostora i razmještaju asortimana želimo našim kupcima osigurati bržu i jednostavniju kupnju‘, kažu iz dm-a
 Drago Sopta/Cropix/Drago Sopta/Cropix
‘Ovakvim pristupom organizaciji prostora i razmještaju asortimana želimo našim kupcima osigurati bržu i jednostavniju kupnju‘, kažu iz dm-a

Odlazak u neke trgovine često zna biti iskustvo koje me kasnije tjera na preispitivanje, uglavnom jesam li se posve pogubila, postala dezorijentirana ili naprosto skrenula s uma.

Recimo, jedno od takvih povremeno doživim u DM-u u kojemu, puno češće nego bilo gdje drugdje, imaju običaj izokrenuti raspored artikala i zona proizvoda, i to na način da su mi kasnije doista potrebni tjedni kako bih zapamtila gdje se što nalazi.

Recimo, dezići koji su donedavno stajali u prvom redu lijevo od ulaza sada su prebačeni na kraj trgovine kako bi na njihovo mjesto stigle paste za zube. Parfemi su više-manje zadržali poziciju, no izbezumila me potraga za sapunima i bojama za kosu, koje su također najednom magično nestale sa svojeg uobičajenog mjesta.

"Ma što je ovo, pa opet ste sve premjes...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 02:41