ZIG - ZAG MEDVEŠČAK

Medvjed na svakom uglu: hamburgeri, auti, pivo...

Sponzori se jednostavno lijepe za klub čija je dvorana uvijek puna, u kojoj nema nereda i čiji PR rade prokušani stručnjaci

ZAGREB - Popularni medvjed, maskota zagrebačkog hokejaškog kluba Medveščak , postao je neizbježnim brandom koji se nalazi gotovo svuda. Dočekuje posjetitelje McDonald’sa u Jurišićevoj, prodaje Citroëne, pije Pan... KHL Medveščak postao je tako prvi i jedini sportski klub u Hrvatskoj koji je marketinške aktivnosti doveo do savršenstva, pa novac stiže sa svih strana.

U sezoni 2010/11 klub tako raspolaže sa 10,2 milijuna kuna, otkriva glasnogovornik Ranko Vučinić. Kaže kako se partnerstva i sponzorstva ne dogovaraju samo u novcu, već i u uslugama.

Veći partneri

- Veći partneri kluba su Pan, Generali, Gavrilović, Konzum, no još nemamo generalnog partnera. O suradnjama i komunikacijama brinu članovi Predsjedništva kluba zaduženi za taj dio, dok je za dogovore s partnerima i sponzorima te medijska prava zadužena naša službena marketinška agencija CM Sports - objašnjava Vučinić mehanizam dovlačenja milijuna kuna u klub.

Poznati u cijeloj regiji

Valja istaknuti da je upravo s uspjesima Medveščaka hokej na ledu postao nevjerojatno popularan ne samo u Zagrebu nego i širom Hrvatske, pa se ulaznice za njihove utakmice čak preprodaju preko interneta. Do prije nešto više od godinu dana Medveščak nije imao niti ozbiljniju navijačku skupinu , a sada su poznati u čitavoj regiji, zahvaljujući i kontinuiranom radu na imidžu igrača te komunikaciji s publikom. Razumljiv je stoga i interes sponzora za suradnju s klubom.

- Čimbenici koji sudjeluju na suradnji i partnerstvu svakako su publika, činjenica da na našim utakmicama nema nereda, pozitivan imidž igrača, svemedijska prisutnost... Medveščak je jedan od četiri kluba na svijetu koji je sportski partner UNICEF-a i jedini hokejaški, a hokejaši Letang i Hecimovic sportski su glasnogovornici UNICEF-ove kampanje Stop nasilju među djecom - dodaje Vučinić.

Angažirali stručnjake

Napominje kako se klub u potpunosti financira svojim sredstvima. U Medveščaku smatraju da je do financijsko-marketinškog uspjeha došlo i zbog angažiranja profesionalnih vanjskih suradnika.

- Čelnici kluba nisu rekli za sebe da su najpametniji i nisu htjeli sudjelovati u onim segmentima koje ne razumiju. Vole naglasiti da i oni još uvijek uče i da mogu pogriješiti. Ta otvorenost vodstva kluba te spremnost na komunikaciju jedni su od bitnih čimbenika uspjeha - kaže Vučinić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. svibanj 2024 04:58