MAMAC ZA POTROŠAČE

Meso za 20 kn samo da bi kupci došli u supermarket

Trgovački lanci reklamiraju jeftino meso na kojem su čak u gubitku, računajući da će ti kupci kupiti još pokoju sitnicu
Trgovački lanci reklamiraju jeftino meso na kojem su čak u gubitku, računajući da će ti kupci kupiti još pokoju sitnicu

ZAGREB - Kilogram odojka je lani u ovo doba koštao od 39 do 45 kuna, bilo gdje ga kupovali. Zadnjih tjedana, pak, u pojedinim, mahom stranim supermarketima, na sva zvona reklamiraju povijesno nisku cijenu tog mesa - nerealno malih 19,90 kuna za kilogram!

Jeftino i kod susjeda

Budući da je cijena stočne hrane i lijekova ostala ista ili čak porasla, a energenti poput struje, goriva, plina, vode i svega ostalog što je potrebno za uzgoj, klanje, prijevoz, pakiranje i skladištenje mesa su poskupjeli, pitamo se gdje je tu računica.

- Nema tu zarade, ali unatoč tome trgovci namjerno ne stavljaju maržu. Meso je postalo mamac za kupce. Trgovački lanci reklamiraju jeftino meso na kojem nemaju nikakvu zaradu ili su čak u gubitku, računajući da će ti kupci kupiti još ponešto.

Nerealni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2025 05:03