POTROŠAČKA MORA

MOBITEL MU SE POKVARIO DOK JE U MORU SNIMAO SELFIE Već pola godine je na servisu, a računi mu uredno stižu

 CROPIX

SPLIT - Splićanin Željko Đeldum (26) već šest mjeseci vodi tešku bitku s “Vipnetom”, proizvođačem mobitela “Samsungom” i ovlaštenim serviserom “Agramom,” javlja Slobodna Dalmacija.

Mobitel Samsung Galaxy S5, koji je mladić u svibnju 2014. uzeo uz dvogodišnju pretplatu, pokvario se nakon dva mjeseca, i to je jedina činjenica oko koje se svih četvero sudionika s početka priče slažu.

– Mobitel se pokvario prošlog srpnja, kad sam na Bačvicama na pola metra dubine snimao selfie. U specifikacijama uređaja piše da je vodootporan do pet metara dubine, a to očito nije točno jer se nakon dodira s morem počeo pregrijavati, a ekran se zacrnio. Mobitel koji ima garanciju na dvije godine predao sam u “Vipnetov” centar u Marmontovoj, ali službenica koja ga je zaprimila nigd...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 05:54