NAKON ISTRAŽIVANJA

MOĆNI PROIZVOĐAČ DJEČJE HRANE MIJENJA RECEPT ZA HRVATSKO TRŽIŠTE Priznali da su prodavali drugačiju hranu za bebe od one u Njemačkoj

 Profimedia, Alamy/Hanza Media

Jedan od najpopularnijih brendova kada je u pitanju hrana za bebe, HiPP, odlučio je plasirati proizvod s promijenjenim receptom za istočnu Europu, nakon što je istraživanje pokazalo kako hrana za to tržište sadrži manje povrća i omega-3 masnih kiselina od hrane namijenjene zapadnom tržištu, piše britanski Guardian.

Novo istraživanje koje je nadzirala Hrvatska agencija za hranu ističe značajnu razliku između HiPP-ove hrane koja se prodaje u Hrvatskoj i u Njemačkoj.

Naime, 38 posto proizvoda koji se nalazi na njemačkom tržištu sastoji se od mrkve i krumpira te 15 posto riže. Na hrvatskom tržištu pak isti proizvod sadrži samo 24% mrkve i 21 posto riže.

Nije razlika samo u sastojcima, već i u boji i okusu - kao i u količini ulja od repice koje sadrži omega-3 masne kisel...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 13:40