VELJKO OSTOJIĆ

‘Moramo brinuti o kvaliteti i razmišljati na dulji rok, a ne iz sezone u sezonu. Onda će gosti doći i otići zadovoljni‘

HUT trenutno zagovara kvalitetnije investicijsko okruženje koje bi potaknulo investicijski potencijal koji postoji u hrvatskom turizmu

Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge u turizmu

 Dusko Marusic/pixsell/Pixsell
HUT trenutno zagovara kvalitetnije investicijsko okruženje koje bi potaknulo investicijski potencijal koji postoji u hrvatskom turizmu

Koji su najveći izazovi u nadolazećim turističkim sezonama, jesmo li u tijeku s trendovima i kako možemo iskoristiti umjetnu inteligenciju, objasnio je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma, koja inače zagovara usklađene interese strukovnih udruga u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu u državi.

Kakva je vaša vizija budućnosti hrvatskog turizma?

To je turizam koji koristi lokalnom stanovništvu, ostvaruje poslovne rezultate bolje od konkurencije, a pri tome što manje “troši” prirodne resurse te dugoročno planira i upravlja svojim razvojem na principima održivosti.

Danas turizam čini oko 20 posto domaćeg BDP-a, sektor se svake godine razvija, a koliko znanja, profesionalnosti i odgovornosti ima, prije svega u organiziranom turizmu, najbolje smo pokazali u pan...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:40