ZAGREB - Među najvrjednije hrvatske korporativne brendove ubrajaju se, prema istraživanju konzultantske tvrtke Brand Finance, Ina, T-Hrvatski Telekom, Konzum, Adris Grupa, Vipnet, Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, Podravka i Pliva.
Brand Finance je zadnji put 2008. brend Ine procijenio na 617 milijuna dolara, a T-HT-a na 591 milijun.
No, riječ je o procjenama vrijednosti prije krize zasnovanim na poslovnim rezultatima za 2007. godinu. Iako je prisutnost na Facebooku s ciljem komunikacije s potrošačima svjetski trend među kompanijama, hrvatske tvrtke s najvrjednijim korporativnim brendovima nemaju svoje profile i stranice na Facebooku.
Pliva tek ima otvorenu stranicu, no na njoj je samo tekst predstavljanja tvrtke. Neki hrvatski proizvodi ipak imaju svoje Facebook stranice. K...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....