NEUSKLAĐENA STRATEGIJA

Najjače hrvatske tvrtke ignoriraju Facebook

Vrijede stotine milijuna dolara, a potpuno ignoriraju jedno od najvećih tržišta za besplatni marketing
 Sipa
Vrijede stotine milijuna dolara, a potpuno ignoriraju jedno od najvećih tržišta za besplatni marketing

ZAGREB - Među najvrjednije hrvatske korporativne brendove ubrajaju se, prema istraživanju konzultantske tvrtke Brand Finance, Ina, T-Hrvatski Telekom, Konzum, Adris Grupa, Vipnet, Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, Podravka i Pliva.

Brand Finance je zadnji put 2008. brend Ine procijenio na 617 milijuna dolara, a T-HT-a na 591 milijun.

No, riječ je o procjenama vrijednosti prije krize zasnovanim na poslovnim rezultatima za 2007. godinu. Iako je prisutnost na Facebooku s ciljem komunikacije s potrošačima svjetski trend među kompanijama, hrvatske tvrtke s najvrjednijim korporativnim brendovima nemaju svoje profile i stranice na Facebooku.

Pliva tek ima otvorenu stranicu, no na njoj je samo tekst predstavljanja tvrtke. Neki hrvatski proizvodi ipak imaju svoje Facebook stranice. K...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 18:53