Hrvatske tvrtke u prošloj su godini donirale hrane u prodajnoj vrijednosti od 27,610.857,12 kuna bez PDV-a. Tim povodom u organizaciji Mreže hrane i hrvatske eurozastupnice Biljane Borzan peti je put održana dodjela nagrade ‘‘Najdonator‘‘ za hrvatske tvrtke koje su u 2021. donirale najveću vrijednost hrane. Ponovno su to, peti put zaredom, Konzum i Dukat u kategoriji velikih tvrtki te Sana delikatese, treći put zaredom, u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki.
- Dodjelom ove nagrade želimo pokazati da postoje firme koje su izrazito humanitarno angažirane i da građani znaju koje su to tvrtke. Vrijednost donirane hrane u prošloj godini nešto je manja u odnosu na 2020., kada je prijavljeno 29 milijuna kuna donacija, no, ako se usporedi s 20 milijuna kuna koliko je donirano ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....