Projekt 'Smanji račune, upali Sunce' Native Ad Studija Hanza Medije proglašen je najboljom zelenom kampanjom u Hrvatskoj.
Timu kojeg predvodi Daria Marinović, voditeljica Native Ad Studija Hanza Medije večeras je na svečanoj dodjeli u dvorani stare Tvornice žarulja TEŽ uručena Nacionalna nagrada za okoliš 2022. – Green Prix koju dodjeljuje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u partnerstvu s Greencajtom, Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.
Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje u sklopu Greencajta, najvećeg regionalnog zelenog festivala koji se održava 3. do 5. lipnja. Za Green Prix nagradu moglo se prijaviti u samo šest kategorija – greenlider, zelena kampanja, zelena inovacija, lokalna i regionalna samo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....