SJAJNE VIJESTI

Native Ad Studio Hanza Medije osvojio nagradu za najbolju zelenu kampanju u Hrvatskoj

Projekt ‘Smanji račune, upali Sunce‘ motivirao je čak 333 vlasnika kućanstava da investiraju u vlastitu solarnu elektranu

Green Prix nagrade

 Neja Markicevic/Cropix/Cropix
Projekt ‘Smanji račune, upali Sunce‘ motivirao je čak 333 vlasnika kućanstava da investiraju u vlastitu solarnu elektranu

Projekt 'Smanji račune, upali Sunce' Native Ad Studija Hanza Medije proglašen je najboljom zelenom kampanjom u Hrvatskoj.

Timu kojeg predvodi Daria Marinović, voditeljica Native Ad Studija Hanza Medije večeras je na svečanoj dodjeli u dvorani stare Tvornice žarulja TEŽ uručena Nacionalna nagrada za okoliš 2022. – Green Prix koju dodjeljuje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u partnerstvu s Greencajtom, Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje u sklopu Greencajta, najvećeg regionalnog zelenog festivala koji se održava 3. do 5. lipnja. Za Green Prix nagradu moglo se prijaviti u samo šest kategorija – greenlider, zelena kampanja, zelena inovacija, lokalna i regionalna samo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 15:49