Znate kako, kad vam kasni avion ili su vam izgubili prtljagu, odmah pišete aviokompaniji i tražite obeštećenje jednostavno zato što znate da na njega imate pravo?
To je pohvalno i preporučljivo - treba iskoristiti svaku priliku i zakonsku mogućnost kojom se daje za pravo potrošaču - no žalosno je što se o nekim pravima na obeštećenje uglavnom šuti, pa mnogima pobjegne ispod radara iako su tko zna već koliko puta imali na njega pravo.
U ovom slučaju govorimo o situacijama u kojima vas zakine teleoperator, a za koje je Zakon o elektroničkim komunikacijama također propisao da vam je dužan isplatiti naknadu, situacijama u kojima niste mogli koristiti pojedine usluge ili ste predugo čekali realizaciju neke usluge.
Naravno, ne podrazumijeva svaki prekid usluge automatski obeš...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....