PROMAŠENA INVESTICIJA

NOVI TURISTIČKI SLOGAN Hvalimo se originalnošću, a 'život' smo zapravo ukrali Srbima

Srbija svoju turističku ponudu temelji na sloganu - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca
Srbija svoju turističku ponudu temelji na sloganu - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca

Hrvatsku je javnost u četvrtak iznenadila objava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) da slogan "Mediteran kakav je nekad bio" odlazi u povijest nakon gotovo 15 godina te na njegovo mjesto dolazi novi - "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života).

Novi slogan hrvatskog turizma plod je rada konzorcija agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je, prema riječima vodećih ljudi projekta, zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.

Dok je slogan na društvenim mrežama izazvao pravu bujicu sarkastičnih komentara i izrugivanja, ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-e Ratomir Ivičić smatraju kako će se njime postići "veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina ži...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 04:04