RASPRAVA U SABORU

Novi zakon o potrošačima je dobar, ali... ‘Kako će se pritužiti informatički nepismeni građani?‘

Na odobravanje zastupnika naišlo je i što se na ‘crnu listu‘ nepoštenih trgovačkih praksi stavljaju lažne potrošačke recenzije
Ante Kujundžić
 Damjan Tadic/CROPIX
Na odobravanje zastupnika naišlo je i što se na ‘crnu listu‘ nepoštenih trgovačkih praksi stavljaju lažne potrošačke recenzije

Saborski zastupnici ocijenili su u četvrtak navečer kako u novom zakonu o zaštiti potrošača ima dosta dobrih novina, ali da su još uvijek neka pitanja ostala izvan njegova dosega.

Zakon nije reguliralo neke aspekte djelovanja agencija za naplatu potraživanja, upozorila je Sandra Benčić (Možemo).

Zašto nije prihvaćeno mnoštvo primjedbi iz e-savjetovanja, pitao je Ante Kujundžić (Most), nezadovoljan što se ukida polaganje stručnih ispita za savjetovanje, informiranje i izobrazbu potrošača jer su, kaže, Hrvati na dnu po poznavanju prava potrošača.

Većina zastupnika zadovoljna je što će se prigovori trgovcima moći slati putem chata, što ih se obvezuje da za sniženja i akcija istaknu i najniže cijene artikla u razdoblju od 30 dana do sniženja.

Kako će se pritužiti...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 13:48