HDZ je najviše potrošio na promidžbu za europske izbore, od donatora je, pak, najviše dobio europarlamentarac Ladislav Ilčić, pokazuju financijska izvješća koja su, zaključno s 1. lipnja, bili dužni objaviti svi sudionici izbora koji će se održati u nedjelju, 9. lipnja.
Od mogućih 530. 891 eura, HDZ je do konca svibnja na promidžbu, odnosno oglašavanje na različitim platformama, najam prostora i tehničke opreme, autorske honorare, reprezentaciju i sl. potrošio 221. 650 eura. Četvrtinu tog iznosa, gotovo 55.000 eura, čini trošak agencije Omnicom media grupa, a oko 33. 000 eura trošak agencije Diskurs, obje iz Zagreba.
Za predstavljanje svojih 12 kandidata, lista SDP-ove koalicije (SDP, DO SIP, Centar HSS, Glas) potrošila je upola manje, 110. 500 eura. Polovica tog izn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....