Novi cjenici s višim cijenama distributera globalnih brendova prema maloprodajnim lancima stupaju na snagu u srijedu, 1. ožujka. S prvim danom ožujka, kako doznajemo, neće doći do masovnog dizanja cijena, nego će se, ovisno o stanju zaliha i ostalim elementima, korekcije razvući gotovo do polovice travnja. Uglavnom, do početka turističke sezone većina cijena bit će korigirana.
Martin Evačić, predsjednik Uprave NTL-a i predsjednik HUP - Udruge trgovine, kaže da distributeri proizvoda globalnih svjetskih kompanija nisu povukli cjenike, odnosno da, kako su i najavili, kreću s novim cijenama. Radi se, kaže, o poskupljenjima najčešće između sedam i deset posto. S druge strane, većina važnijih domaćih proizvođača zasad ne diže cijene.
Rast do 10 posto
- Međutim, ni doma...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....