KAKO JE INTERNET UBIO TOUROPERATORE

Od 900 turističkih agencija u Hrvatskoj opstat će samo 150

 Jure Mišković/Cropix

ZAGREB - Generalturist, nekad najuspješnija putnička agencija, danas se bori za opstanak na tržištu. Plaće su 2009. smanjene i do 20 posto, ali za dlaku su uspjeli izbjeći rasprodaju nekretnina, otkaze i ukidanje poslovnica. Vodstvo agencije je u listopadu 2010. shvatilo da mora otvoriti vrata svježem kapitalu.

Završni pregovori sa stranim ulagačima počet će ovih dana.

- Tijekom 2009. osjetili smo znatan pad prometa i vjerojatno pogriješili kad nismo, kao neki, još krajem 2008., kad je počela kriza, krenuli sa smanjenjem plaća i otpuštanjem. Lani smo uspjeli zaustaviti negativan trend, ali još uvijek osjećamo posljedice - izjavio je Zoran Pećarević, predsjednik Uprave Generalturista.

Prepoznatljiv proizvod

Zbog recesije i naglih promjena na tržištu nikad gore nisu poslov...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 10:19