IZBORNA PROMIDŽBA

OD GUBITNIKA IZ PRVOG KRUGA ŠKORO JE NAJVIŠE POTROŠIO NA KAMPANJU Od donatora dobio više od 600.000 kuna, najveća pojedinačna donacije - 100.000 kn

 
Prvi red: Kolinda Grabar-Kitarović, Zoran Milanović, Miroslav Škoro; drugi red: Mislav Kolakušić, Dalija Orešković, Ivan Pernar, Anto Đapić; treći red: Dario Juričan, Katarina Peović, Dejan Kovač, Nedjeljko Babić
 Robert Fajt, Matija Djanjesic, Marko Todorov, Damjan Tadic, Paun Paunovic, Ronald Gorsic, Goran Mehkek, Admir Buljubasic / CROPIX
 

ZAGREB - Od 11 predsjedničkih kandidata, njih devet koji nisu ušli u drugi izborni krug, na promidžbu je ukupno potrošilo oko 3,6 milijuna od moguća 72 milijuna kuna, pokazuju njihova financijska izvješća, objavljena u srijedu na mrežnoj stranici Državnog izbornog povjerenstva (DIP).

Svih devet kandidata ispoštovalo je obvezu i sinoć do ponoći u DIP-ov informacijski sustav za nadzor financiranja unijelo svoja završna financijska izvješća.

Dvoje kandidata koji su otišli u drugi krug, SDP-ov Zoran Milanović i HDZ-ova Kolinda Grabar-Kitarović svoja završna izvješća trebaju dostaviti do 4. veljače.

Najmanje potrošio Kolakušić, najviše Škoro

Na izbornu je promidžbu najmanje, svega 24 kune, potrošio nezavisni Mislav Kolakušić, a najviše, oko 3,1 milijun kuna nezavi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 20:09