Bio je 4. veljače 1992. Tog dana Danijel Borović krenuo je na svoj let života. Iz zračne baze Bihać avionom MiG 21 poletio je prema Puli. Krenuo je u prelet iz JNA u Hrvatsku vojsku i svoju domovinu Hrvatsku. Tog dana Hrvatska je dobila svoj prvi MiG 21, a avion je ubrzo dobio redni broj 101. Nažalost, 101 samo je četiri mjeseca bio u zraku. Dana 24. lipnja te 1992. pukovnik Antun Radoš krenuo je na borbeni zadatak u Slavoniju, s kojeg se nije vratio.
U 12 sati i jednu minutu prijavio je problem s avionom i više se nikad nije javio. Avion je pao, a pukovnik Radoš je poginuo. Trideset i dvije godine nakon dolaska prvog MiG-a 21 u Hrvatsko ratno zrakoplovstvo dolaze avioni 4+ generacije - Rafalei F3-R. Stoga je ovo prikladan trenutak kada MiG-u 21 i njegovim pilotima odajemo dužno ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....