VELIKA ŠKRTICA

‘Oglasio sam da prodajem auto, interes je bio ogroman, a onda su svi masovno odustajali. Poslije sam shvatio zašto‘

Koliko je carVertical doista ključan za izbjegavanje loše kupnje pokazuje slučaj našeg čitatelja
 Tom Dubravec/Cropix
Koliko je carVertical doista ključan za izbjegavanje loše kupnje pokazuje slučaj našeg čitatelja

Kad je početkom ove godine jedan čitatelj Jutarnjeg lista oglasio da prodaje auto, zamijetio je jednu neobičnu pojavu.

Interes kupaca bio je velik, nisu prigovarali čak niti na početnu cijenu, ispitivali bi detalje, ali nakon toga su masovno odustajali.

Sve dok mu se nije javio jedan kupac iz Slavonskog Broda koji mu je otkrio i razlog.

Ispalo je kako je većina kupaca odustala nakon što je putem posebne aplikacije provjerila "pravo stanje" automobila, a koje je pokazivalo brojke koje nisu imale veze s oglašenim automobilom.

Pogrešni kilometri

"Umjesto 100 tisuća, za moj je automobil bilo navedeno da je prešao 200 tisuća kilometara, stajalo je tamo i kako je bio oštećen u vrijednosti između 40 i 60 tisuća eura što je bila potpuna laž, a spisu su u konačnici priložene i posve pogrešne...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 07:46