DAJU VIŠE

Oni su domaći turistički hit unatoč pandemiji: ‘Ne samo da ne gubimo, nego bilježimo i rast‘

Samo u prvim tjednima srpnja Međimurje je posjetilo 2 posto više turista nego lani u istom razdoblju
 Ilustracija/Zeljko Hajdinjak/Cropix
Samo u prvim tjednima srpnja Međimurje je posjetilo 2 posto više turista nego lani u istom razdoblju

Međimurci su se na svoj način odlučili izboriti za turiste u vrijeme pandemije. Prije više od mjesec dana je, 15. lipnja, započela turistička kampanja pod sloganom "Međimurje daje više" i traje do 15. rujna.

Cilj je bio umjesto spuštanja cijena ponuditi dodatni sadržaj te se nametnuti kao destinacija koja daje više. Već prvi rezultati pokazuju da su Međimurci mudro razmišljali: U prvih mjesec dana kampanje turisti su u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna, ne računajući smještaj.

Kako bi privukli domaće goste i potrošnju, turisti u Međimurju za svakih 250 potrošenih kuna dobivaju kupon za jednu od stotinu ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji. Tih je kupona u samo 30 dana podijeljeno 15.000, čime se dolazi do podatka o velikih, četiri milijuna potrošen...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 02:57