Međimurci su se na svoj način odlučili izboriti za turiste u vrijeme pandemije. Prije više od mjesec dana je, 15. lipnja, započela turistička kampanja pod sloganom "Međimurje daje više" i traje do 15. rujna.
Cilj je bio umjesto spuštanja cijena ponuditi dodatni sadržaj te se nametnuti kao destinacija koja daje više. Već prvi rezultati pokazuju da su Međimurci mudro razmišljali: U prvih mjesec dana kampanje turisti su u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna, ne računajući smještaj.
Kako bi privukli domaće goste i potrošnju, turisti u Međimurju za svakih 250 potrošenih kuna dobivaju kupon za jednu od stotinu ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji. Tih je kupona u samo 30 dana podijeljeno 15.000, čime se dolazi do podatka o velikih, četiri milijuna potrošen...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....