ANALIZA MALOPRODAJE

Otkriveno koliko iznose marže u trgovačkim lancima u Hrvatskoj: Ova tri uzimaju najviše

Analiza je pokazala i kako među trgovcima postoje drastične razlike u prosječnim plaćama

Ilustrativna fotografija 

 Nikolina Vukovic Stipanicev/Cropix
Analiza je pokazala i kako među trgovcima postoje drastične razlike u prosječnim plaćama

Kako se u javnosti i medijima trgovačke lance uglavnom proziva kao profitere, Hrvatska udruga poslodavaca naručila je veliku ekonomsku analizu maloprodaje, a jedna od glavnih poruka s njezina javnog predstavljanja bila je da inflacija nije utjecala na promjenu bruto marži trgovaca te da se "u retailu ne radi za velik novac".

To je, između ostaloga, poručio i njezin autor Andrej Grubišić, čija je analiza obuhvatila 30 trgovačkih lanaca te prvi put učinila javno dostupnim usporedne podatke o trgovačkim maržama, profitabilnosti poslovanja, troškovima zaposlenih i slično, ali i obuhvatila razlike u poslovanju između nacionalnih i regionalnih te stranih i domaćih lanaca.

Kad su u pitanju marže, one su prosječno u 2022. godini u sektoru maloprodaje iznosile 26,3 posto. U naciona...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 23:36