VELIKA ŠKRTICA

Ovo ima samo kod nas: Platiš rezervaciju sjedala u autobusu, a zauzvrat ne dobivaš ništa

Plaćena rezervacija podrazumijeva da će se potrošač doista ukrcati na autobus dok mu to samo s plaćenom kartom nije garantirano

Autobusni kolodvor, ilustracija

 Ranko Suvar/Cropix
Plaćena rezervacija podrazumijeva da će se potrošač doista ukrcati na autobus dok mu to samo s plaćenom kartom nije garantirano

Svašta ti ludi Hrvati očekuju kad za nešto plate rezervaciju. Recimo, da ih u restoranu dočeka stol koji su s konobarom prethodno dogovorili. U kazalištu ili kinu traže konkretno sjedalo, a slično je i kad putuju avionom.

No, prošlog sam tjedna od jedne čitateljice doznala da neki među nama pojam rezervacije rastežu toliko uspješno da je sada posve normalno platiti za određenu uslugu, a zauzvrat praktički ne dobiti ništa.

Dakle, čitateljica je na blagajni Autobusnog kolodvora Zagreb prošlog tjedna kupila kartu za autobus do Šibenika, i to liniju koja tog dana, kako je pisalo na papiriću koji je dobila, polazi s perona 202 točno u 16 sati.

Osim karte, naplaćena joj je i “rezervacija” u iznosu od pet kuna te još tri kune kolodvorske usluge. Ne bi se ona bunila zbog te nak...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 10:54