APEL PRED KAMERAMA

Ovo su riječi šefa HTZ-a u središnjem Dnevniku HRT-a: ‘Došli smo do ruba cjenovne konkurentosti!‘

Istaknuo je kako će se turisti vraćati svake godine te da je turizam djelatnost na duge staze
 /Hrt
Istaknuo je kako će se turisti vraćati svake godine te da je turizam djelatnost na duge staze

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, apelirao je u središnjem Dnevniku HRT-a na ugostitelje da pametno i mudro formiraju cijene usluga te naglasio kako smo, unatoč zadržavanju cjenovne konkurentnosti, došli do ruba.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić, kazao je kako su na sjednici Vijeća za upravljanje razvojem turizma još jednom upozorili turistički sektor da bude razuman s formiranjem cijena.

- Sigurno da je cijena u fokusu interesa šire javnosti i medija. Danas smo apostrofirali i apelirali na turistički sektor da kod formiranja cijena bude pametan, rekao je, naglasivši kako je potrebno ostati konkurentan u odnosu na druge mediteranske destinacije, rekao je.

Istaknuo je kako će se turisti vraćati svake godine te da je turizam djelatnost na duge staze.

- Ne smijemo raditi krive poteze u smislu pretjeranog povećanja cijena, kazao je.

"Moramo biti pametni i mudri kod formiranja cijena"

Govoreći o tome koje su mediteranske destinacije skuplje, a koje jeftinije, pojasnio je kako je potrebno raščlaniti smještaj i ugostiteljske usluge.

- U kratkim crtama, Hrvatska je u okvirima cjenovne konkurentnosti, ali mogu reći da, s obzirom na podatke, koji dolaze iz Eurostata i nekih drugih institucija, Hrvatska je rubno cjenovno konkurenta, ustvrdio je.

- Primjerice, hoteli i kampovi su povoljniji u Hrvatskoj u odnosu na zemlje iz kojih dolaze turisti - Austrija i Njemačka, ali smo zato skuplji od Grčke, Španjolske i Italije. S druge strane, privatni smještaj je malo skuplji od Italije i Francuske, a nešto povoljniji od Grčke i Španjolske, pojasnio je.

- Još uvijek smo u nekim okvirima, ali došli smo do ruba. Zato apeliramo stalno da moramo biti pametni i mudri kod formiranja cijena, dodao je.

Ustvrdio je kako trendovi o strukturi gostiju pokazuju da Hrvatska ima dobru poziciju.

- Sa svih emitivnih tržišta: Njemačka, Slovenija, Austrija, Poljska, SAD i domaće tržište - svugdje bilježimo rast. To pokazuje da je Hrvatska i dalje atraktivna destinacija. Dobro je da imamo disperziju na puno tržišta, napomenuo je.

Upozorio je da unatoč tome što sigurnost za turiste postaje sve važnija, cijena ostaje odlučujući faktor.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (22)

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Nije skupo nego mi malo zarađujemo

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Dakle od FR, IT and GR, HR ima najmanju stopu poreza. Dakle namtei nisu izgovor. Da li je mozda pohlepa i ocekivana zarada od jedne sezone nerealna?

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Zašto nitko ne govori o nepravednom poreznom sustavu?? Privatni iznajmljivači na Jadranu plaćaju 6 ili 13 eura poreza po ležaju. Zamislite imate 4 apartmana po 4 ležaja i iznajmljujete svaki dan 3 mjeseca. Ako je cijena 25 eura po ležaju,...

Zašto nitko ne govori o nepravednom poreznom sustavu?? Privatni iznajmljivači na Jadranu plaćaju 6 ili 13 eura poreza po ležaju. Zamislite imate 4 apartmana po 4 ležaja i iznajmljujete svaki dan 3 mjeseca. Ako je cijena 25 eura po ležaju, uprihodit ćete 36 000 eura a platit 624 eura poreza.

Onda price kako turizam (18% BDP) hrani Hrvatsku. Sramota, više poreza učati državi jedna piljara u nekom selu mjesecno.

Pročitaj više
Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Znam da će me pobrisati, ali reći ću svejedno kad drugi šute. S obzirom da AFD u Njemačkoj ima skoro 25% podrške, a zna se što njima smeta - Hrvatska će uskoro biti manje atraktivna Nijemcima, zbog neograničene radne snage iz "trećih" zemalja!...

Znam da će me pobrisati, ali reći ću svejedno kad drugi šute. S obzirom da AFD u Njemačkoj ima skoro 25% podrške, a zna se što njima smeta - Hrvatska će uskoro biti manje atraktivna Nijemcima, zbog neograničene radne snage iz "trećih" zemalja! Oni se bude protiv toga u svojoj državi i sada će doći u RH koja ije puna tih radnika? Moš misliti! A sve je više i sličnih stranaka van Njemačke ... Nismo samo pretjerali sa cijenama!

Pročitaj više
Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Boravio sam, faktički u predsezoni, pet noćenja i moram priznati da su cijene u trgovinama bile paprene. Sa smještajem je stanje bilo poznato jer smo rezervirali u 4. mjeseceu i to je to. Ali cijene na pijaci, trgovinama, kafićima, pekarama su...

Boravio sam, faktički u predsezoni, pet noćenja i moram priznati da su cijene u trgovinama bile paprene. Sa smještajem je stanje bilo poznato jer smo rezervirali u 4. mjeseceu i to je to. Ali cijene na pijaci, trgovinama, kafićima, pekarama su ogromne.

Pročitaj više
Prikaži više
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
01. kolovoz 2025 21:34