ŽUSTRA RASPRAVA

Pakiranje za novo doba: Kraš osuvremenio ambalažu ‘Domaćice‘ i izazvao niz reakcija na mrežama

Iako su mišljenja različita, jedno je sigurno - Krašev tim uspio je ponovno skrenuti pažnju na ovaj dobro znani proizvod

Domaćica u novom pakiranju

 Kraš/Kraš.hr
Iako su mišljenja različita, jedno je sigurno - Krašev tim uspio je ponovno skrenuti pažnju na ovaj dobro znani proizvod

Kraš je pokrenuo novu kampanju na pakiranjima jednog od svojih najpoznatijih proizvoda - keksa Domaćica. Na svakom novom pakiranju se od sada nalaze i imena drugih zanimanja pa su tako Domaćice sada i menadžerice, programerke, umjetnice i medicinska sestre što je potaknulo žustru raspravu na društvenim mrežama, ponajviše na Facebooku i Twitteru gdje su mnogi već počeli objavljivati svoje šaljive meme na temu kampanje. Jedni misle kako Kraš ovim dodacima želi poslati poruku da žene mogu biti puno više od domaćica i to im se sviđa, drugi misle da je riječ o pretjeranoj političkoj korektnosti, treći se zezaju, ali svi o kampanji raspravljaju.

Osim što je pokrenuo inicijativu osuvremenjavanja pojma "domaćica" u govoru, Kraš je u taj proces odlučio uključiti i same kupce....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 19:20