Kraš je pokrenuo novu kampanju na pakiranjima jednog od svojih najpoznatijih proizvoda - keksa Domaćica. Na svakom novom pakiranju se od sada nalaze i imena drugih zanimanja pa su tako Domaćice sada i menadžerice, programerke, umjetnice i medicinska sestre što je potaknulo žustru raspravu na društvenim mrežama, ponajviše na Facebooku i Twitteru gdje su mnogi već počeli objavljivati svoje šaljive meme na temu kampanje. Jedni misle kako Kraš ovim dodacima želi poslati poruku da žene mogu biti puno više od domaćica i to im se sviđa, drugi misle da je riječ o pretjeranoj političkoj korektnosti, treći se zezaju, ali svi o kampanji raspravljaju.
Osim što je pokrenuo inicijativu osuvremenjavanja pojma "domaćica" u govoru, Kraš je u taj proces odlučio uključiti i same kupce....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....