‘OVAJ JE SAMO PRIKA‘

Pipi nastavlja s hrabrom marketinškom kampanjom, hoće li se Batarelo i ovaj put naljutiti?

Objava tvrtke Dalmacijavino, proizvođača sokova Pipi, logičan je nastavak reklame s početka mjeseca koja je podijelila javnost
Nova reklama za sokove Pipi
 Pipi/Dalmacijavino/Facebook
Objava tvrtke Dalmacijavino, proizvođača sokova Pipi, logičan je nastavak reklame s početka mjeseca koja je podijelila javnost

Tvrtka Dalmacijavino, proizvođač kultnog soka Pipi, svojom je novom objavom na društvenim mrežama Facebook i Instagram ponovno oduševila pratitelje te zadala novi udarac svima koji ne prihvaćaju drukčije od sebe.

"Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika", stoji u objavi na Facebook stranici soka Pipi, a te riječi prate ilustraciju na kojoj dva muškarca na zabavi na plaži uživaju u limunadi i Pipiju.

View this post on Instagram

Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika. ? #bolimePipi

A post shared by Pipi (@bolimepipi) on

Objava je u nešto više od devet sati na obje mreže prikupila više od osam tisuća reakcija i lajkova, a na Facebooku je podijeljena više od 220 puta.

"Najjači marketing ikada", glasi jedan od komentara...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 12:47