KONAČAN PRIJEDLOG ZA IPO HRVATSKIH AUTOCESTA

Pod upravom privatiziranog HAC-a bit će i autoceste koje će tek graditi

Pod tvrtkom HAC-ONC, čije dionice idu u javnu ponudu, ulazi oko 1100 km dionica autocesta, ali ne ide Krčki most
Vrgorac, 290414.Sadnja ili postavljjanje travnatog tepiha izmedju trakova autoceste A1 od odmorista Rascane Gornje prema izlazu Ravca koje provode Hrvatske Autoceste.Na fotografiji : Radnici HAC-a postavljaju travnati tepih na autocesti A1 kod odmorista Rascane Gornje.Foto: Ivo Ravlic / CROPIX
 Ivo Ravlic / CROPIX / CROPIX
Pod tvrtkom HAC-ONC, čije dionice idu u javnu ponudu, ulazi oko 1100 km dionica autocesta, ali ne ide Krčki most

Ministarstvo prometa do kraja tjedna trebalo bi pustiti u javnu raspravu prijedlog “Zakona o postupku razduživanja tvrtki Hrvatske autoceste i Autocesta Rijeka -Zagreb privatizacijom tvrtke HAC-ONC putem inicijalne javne ponude”.

Prijedlog zakona je napravljen i javna rasprava će trajati 30 dana, nakon čega će Vlada Saboru uputiti konačnu verziju prijedloga na usvajanje. Ovim prijedlogom zakona definira se da će HAC-ONC autocestama upravljati 50 godina, do 31. prosinca 2065. Riječ je o autocestama A1, A3, A4, A5, A6, A7, A10, A11 te tunelu Sveti Ilija na državnoj autocesti DC76.

Plan izgradnje

U popisu dionica autocesta koje će biti predane na upravljanje HAC-ONC-u nema neizgrađenih, a planiranih dionica Lekenik - Sisak, Osijek - Beli Manastir - mađarska granica.

S druge stra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 19:05