PRAVILNIK O EVIDENCIJI

Poslodavci u čudu jer bi trebali znati što radnik radi nakon što ode s posla

Kako to mislite, vodim li evidenciju o tome što moji radnici rade izvan radnog vremena? Vodimo evidenciju o onom što rade tijekom radnog vremena, a ono što rade u svoje slobodno vrijeme i kako ga koriste njihova je stvar, to se nas ne tiče!”

Reakcija je to jednog od naših poduzetnika, kojeg smo pitali vodi li evidenciju o slobodnom vremenu svojih zaposlenika. Naime, novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima, koji je na snagu stupio prije nekoliko mjeseci, od poslodavaca traži da u evidenciju o radnom vremenu uklope i podatke o tome kako radnik koristi dnevni, tjedni i godišnji odmor.

Najspornija zagrada

Za birokraciju, radi se tek o neznatnoj promjeni u odnosu na dosadašnji sustav evidentiranja radnog vremena, kojoj je cilj dokazati da radnik između dv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 20:52