“Čitam članak o tome kako je Uniqa osiguranje ovih dana obavijestilo gospodina Zvonimira da s njim više neće sklopiti ugovor, odnosno novu policu dopunskog osiguranja i tek sad se osjećam dodatno loše. Ma ne znam ni kako se osjećam. Jadna? Ne, iz inata ipak više bijesna! Možda i više od toga”, tako počinje naš razgovor sa Siščankom Jadrankom koja je također nedavno ostala bez novog ugovora o dopunskom osiguranju baš kod istog osiguravatelja kao i Splićanin Zvonimir samo zato što su “postali preveliki potrošači”. Naime, njihova dosadašnja osiguravajuća kuća rekla im je zbogom jer su previše - bolesni!?
U petak 11. kolovoza ujutro nazvala me gospođa iz Uniqe i doslovno rekla: “gospođo, obavještavam vas da, s obzirom na to da vam polica istječe 31. kolovoza, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....