Često mi bude fascinantno gledati koliko su u trgovinama velike i raskošne police s čajevima, a koliko je izbor među vrstama ovoga napitka zapravo malen.
Posebno se to odnosi na voćne čajeve koji su dio asortimana većine domaćih i stranih proizvođača, a čiji sastav, ako ga se potrošač uopće sjeti pogledati, otkriva da zapravo nema neke značajne razlike u artiklu kojeg će odabrati, osim u aromi.
Evo i nekih primjera iz prakse.
Recimo, nema neke supstancijalne razlike između Franckovih proizvoda "Čaj borovnica" i "Čaj jagoda i vanilija".
Kad okrenete na sastav, na ovom prvom navodi se redom hibiskus, jabuka, šipak, cimet, aroma borovnice, borovnica i bazgine bobice, a na ovom drugom pak redom stoji da se sastoji od hibiskusa, jabuke, šipka, arome jagode i vanilije, cimeta, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....