SNJEŽNA KRIZA

Predsjednik Uprave HŽ-a se ispričao putnicima: 'Pošaljite nam zahtjev za povrat novca'

 Andrija Lučić/Cropix

ZAGREB - Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Dražen Ratković danas se ispričao svim oštećenim putnicima zbog otkazivanja i kašnjenja vlakova te ih pozvao da HŽ-u upute zahtjev za povratom novca za vozne karte.

Oštećeni putnici koji odluče zatražiti povrat novca trebaju se javiti službi za reklamacije HŽ-a, rekao je Ratković. Dodao je da će svaki zahtjev biti pojedinačno obrađen te da će njegov nalog biti da se svim putnicima kojima po zakonu pripada pravo na obeštećenje, novac vrati.

Prvoga dana "snježne krize", u subotu 8. prosinca, bilo je otkazano 115 od 717 vlakova, a jučer ih je bilo 87 i taj se broj svakoga dana smanjuje, kaže Ratković.

Ratković tvrdi da je glavni razlog otkazivanja i kašnjenja vlakova njihova dotrajalost, koja je do izražaja došla u p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 14:58