VELIKA ŠKRTICA

Pronašli smo najapsurdniji primjer shrinkflacije u Hrvatskoj. Evo što trgovački lanac radi s paketićima maramica...

Umjesto deset, pojedinačni paketić sad ima jednu maramicu manje pa potrošači kupovinom velikog paketa zapravo kupuju jedan paketić maramica manje
 Nikolina Vukovic Stipanicev/cropix/
Umjesto deset, pojedinačni paketić sad ima jednu maramicu manje pa potrošači kupovinom velikog paketa zapravo kupuju jedan paketić maramica manje

Potrošači su već navikli da se smanjuju omekšivači, čokolade i sokovi, ali jedna naša čitateljica i članica naše Facebook grupe Velike škrtice dojavila nam je dosad najapsurdniji primjer smanjivanja proizvoda odnosno "shrinkflacije".

Naime, u Sparovoj joj je trgovini za oko zapelo veliko pakiranje maramica s deset manjih, pojedinačnih paketa, no ono što ju je "nasmijalo" bila je oznaka na paketu na talijanskom jeziku.

image

Veliki paket maramica u Sparu

Naime, svaki pojedinačni paketić maramica umjesto uobičajenih deset sadrži samo devet maramica što u konačnici znači da kupovinom velikog paketa potrošač dobiva devedeset umjesto sto maramica odnosno devet umjesto uobičajenih des...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 13:24