Od devet kandidata za gradonačelnika Splita, koji će se prijevremeno birati u nedjelju, 26. lipnja, od donatora je za izbornu promidžbu najviše dobio Ivica Puljak (Centar), a na promidžbu je najviše potrošio Zoran Đogaš (HDZ/HSS), pokazuju izvješća objavljena u ponedjeljak.
Puljak je od donatora dobio 75.300, dok je na promidžbu potrošio 293.000 od dopuštenih 480.000 kuna koliko može potrošiti svaki od gradonačelničkih kandidata.
Na popisu njegovih donatora su 45 imena - najviše, 15.000 kuna, u obliku usluge prijevoza donirao mu je Nenad Boljat. Osobu istoga imena i prezimena i OIB-a te isti iznos Puljak navodi i među troškovima.
U Državnom izbornom povjerenstvu (DIP), koji je na svojim mrežnim stranicama objavio izvješća, kažu da tu ne bi trebalo biti ništa sporno....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....