Prema istraživanju konzultatske tvrtke AC Nielsen koje je objavio portal Jatrgovac.com, u prvom kvartalu ove godine bilježi se usporavanje ukupnog pada sektora robe široke potrošnje i značajan skok rasta potrošačkog optimizma.
Prema Nielsenovu indeksu povjerenja potrošača, u prvom tromjesečju zabilježen je skok od devet postotnih bodova, tako da ne samo da Hrvatska nije na začelju, nego nismo niti među pet najpesimističnijih, piše Slobodna Dalmacija.
Rezultati drugog Nielsenova istraživanja, Shopper Trends studije koja prati promjene u potrošačkim navikama, kupci su ove godine primijetili da su cijene robe široke potrošnje stabilne (26 posto ispitanika, u odnosu na 10 posto lani, i samo jedan posto u 2013.), a prvi put zabilježen je i odgovor da – padaju (dva posto)....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....