PROMOCIJA HZZ-a

REKLAMA KOJA NIKOG U HRVATSKOJ NIJE OSTAVILA RAVNODUŠNIM Svi pričaju o spotu s Lanom Jurčević

 Screenshot YouTube

Hrvatski zavod za zapošljavanje objasnio je zašto je za snimanje promotivnoga spota, koji je u javnosti izazvao velike kontroverze i žustre diskusije, izabrao pjevačicu Lanu Jurčević.

Na medijsku su se kampanju, kako su kazali, odlučili zbog pravovaljanoga informiranja mladih, nezaposlenih ljudi. Vjeruju da će ovom kampanjom dobiti što veći broj kvalitetnih prijava, kako bi sredstva, kojih ima dovoljno, bila što bolje iskorištena. Partneri u kampanji, čiji je HZZ nositelj, jesu Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica.

"TV spot je izradila naša renomirana produkcijska kuća „Plavi film“ koja se javila na javni poziv i čije je rješenje odabrano. U spotu se primarno obraćamo mladim ljudima u dobi od 18-25 godina. Odabrali smo rješenje s Lanom Jurčević jer smatramo d...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 08:57