REAGIRAO I DORH

ŠEF NACIONALNOG SINDIKATA POLICIJE LAŽNO OPTUŽIO ZAGREBAČKU DRŽAVNU ODVJETNICU Tvrdio da je na Aconcagui razvila srpsku zastavu, ali na slici nije ona

CROPIX, Facebook

"Na toj slici smo gospođica Aleksandra Stiković i ja. Mi smo razvili zastavu Srbije na vrhu Aconcagua. Gospođica Knaus nije s nama išla do vrha, već se u jednome trenutku vratila do kampa Berlin, a mi smo se popeli do vrha", rekao nam je u telefonskom razgovoru srbijanski planinar Zoran Kovljenić o slici koja je nedavno na društvenim mrežama izazvala brojne negativne komentare, a nakon što je predsjednik Nacionalnoga sindikata policije Nikola Kajkić objavio kako se na slici sa zastavom Srbije u rukama nalazi zamjenica zagrebačkoga Općinskog državnoga odvjetnika Gordana Knaus.

Da se na slici ne nalazi zagrebačka tužiteljica u telefonskom razgovoru nam je potvrdila i "lažna Gordana Knaus", odnosno srbijanska alpinistica Aleksandra Stiković. "Na toj slici sam ja osobno, 13. veljače 2009., a znam i točno vrijeme... na vrh smo se oko 14 sati popeli nas dvoje, Zoran i ja. Gordana nije niti stigla do vrha jer ju je vodič morao vratiti", rekla nam je Stiković.

Status koji je na svojemu profilu na Facebooku objavio 22. veljače Kajkić prenio je dan kasnije niz desnih portala, a u postu je Kajkić tužiteljicu optužio zbog podizanja srbijanske zastave, a što je odmah doveo u vezu i s tvrdnjama da Državno odvjetništvo opstruira istragu ratnih zločina na Ovčari.

"VJEROVALI ILI NE... GORDANA KNAUS zamjenica općinskog državnog odvjetnika u Zagrebu. U organizaciji UDRUGE VOJNIH INVALIDA SRBIJE... planinarila je i osvajala vrhove na području Južne Amerike, jedan od osvojenih vrhova ovjekovječila je postavljanjem zastave R. Srbije (vidi sliku).. PA SE MI ČUDIMO KAKO BATINANJE ZAROBLJENIKA DO SMRTI U HANGARU NA OVČARI NIJE RATNI ZLOČIN?? PA NIKADA I NEĆE BITI KADA OVAKVI ZASTUPAJU OPTUŽBU??"

Nakon što je Kajkićevu objavu prenio niz portala, pojavili su se demantiji, no Kajkić se dva dana kasnije očitovao na njih, ostajući pri svome.

"S obzirom na to da se pojavila prijava gdje G. K. negira da je planinarila u Južnoj Americi 2009., i da je planinarila s PD-om Pobeda, u daljnjem tekstu dostavljam link PLANINARSKOG DRUŠTVA POBEDA IZ BEOGRADA, iz kojeg je vidljivo da je sve ono što je meni dostavljeno od dobro upućene osobe, doista istinito. Sa slika možete usporediti da se radi o dotičnoj osobi G.K. Nema greške, nema potrebe za cenzurom, samo istina! Doista je čudno da portal Faktograf zaštitnički piše tekst prozivajući me, molim da se prije toga upoznaju s događajem na web stranici PD Pobeda Beograd, njihovom Facebook profilu, kao i profilu članova društva gdje sve piše...Naši stari bi kazali... AKO KOZA LAŽE, ROG NE LAŽE....

Ps. Da je ovu beogradsku pustolovinu organizirao, odnosno financirao, za sve, i veterani rata Srbije i njihovi invalidi, čitajte iz odlomka njihovog teksta... Dio teksta iz zahvale PD Pobeda: Dalje, da se zahvalimo i spomenemo one bez čije pomoći ovaj put nikako ne bi mogao biti realiziran (čitaj, dali su pare): Frigomeks, Jezička radionica Altamont, Taš 011 nekretnine d.o.o., Citinet, Negast d.o.o., Udruženje ratnih vojnih invalida Srbije, Diamed d.o.o., Sportski savez invalida Srbije, Rigroup doo, Pokret veterana Srbije, Cmok, Grahovo.net i Miror Studio", naveo je Kajkić u postu koji je objavio 24.veljače.

Što je najgore, u postu srbijanskog planinarskoga društva Pobeda, na koji je Kajkić u svojemu postu stavio link, a radi se o tekstu o usponu upravo na vrh Aconcagua između 28. siječnja i 20. veljače 2009., između ostaloga izrijekom piše kako je osoba koju zovu "Goga" odustala od uspona zbog hladnoće te da su se na vrh popeli samo "Soko i Aleksandra". "Do Indepedencije (srušena kolibica na nešto preko 6000 m), odustali su još Edo, vrlo iskusni planinar, i Goga zbog hladnoće, navodi se na stranicama planinarskoga društva Pobeda, upravo za datum 13. veljače 2009.

Nakon i ovoga, drugoga, Kajkićeva posta reagiralo je na službenim stranicama DORH-a i zagrebačko Općinsko državno odvjetništvo demantirajući da je njihova tužiteljica na slici sa zastavom Srbije u rukama.

"Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu odgovara na nekoliko zaprimljenih upita novinara te, u cilju točnog i istinitog informiranja, objavljuje kako nije točna objava Nikole Kajkića na Facebook profilu u kojoj navodi "da se zamjenica općinskog državnog odvjetnika u Zagrebu Gordana Knaus u organizaciji Udruge vojnih invalida Republike Srbije penjala na azijske vrhove, gdje je uspon ovjekovječila slikom zastave Republike Srbije". "Imenovana zamjenica općinskog državnog odvjetnika u Općinskom državnom odvjetništvu u Zagrebu nikada nije putovala u organizaciji Udruge vojnih invalida Republike Srbije, niti se ona nalazi na fotografiji sa srpskom zastavom, kako je to objavio Nikola Kajkić. Spomenuta zamjenica je 2009. godine uplatila aranžman organiziranog planinarenja na planinu Aconcagua (Argentina, Južna Amerika), u organizaciji planinarskog kluba iz Republike Srbije Extreme summit team. Do vrha spomenute planine nije došla i nije isticala zastavu nijedne zemlje. Slijedom svega navedenog, objava Nikole Kajkića predstavlja netočno informiranje, i to iz njemu znanih razloga, ali i internetskih portala koji su prenijeli njegovu objavu bez provjeravanja informacije, kako to nalažu profesionalna pravila i odredbe relevantnih zakona u Hrvatskoj", objavilo je Državno odvjetništvo.

Knaus je, pak, nakon svega angažirala odvjetnike Dubravku Krklec i Matu Matića te zatražila objave isprike i ispravaka na svim portalima koji su prenijeli informaciju, a neki od portala vijest su već uklonili.

Telefonom smo kontaktirali i samoga Kajkića, koji nam je rekao kako je od jedne osobe dobio informaciju da je na spornoj fotografiji upravo Knaus. "Kad sam o tome pisao, bio sam potaknut činjenicom da glavni državni odvjetnik ne mora prolaziti sigurnosnu provjeru, dok ja, kao policajac, moram. Te podatke dobio sam upravo od nekoga iz te skupine koja su popela na taj vrh i ta mi je osoba tvrdila kako je to ona. Nisam želio oklevetati gđu Knaus, a nisam znao da ona u to vrijeme uopće nije bila državna odvjetnica. Međutim, kada sam pogledao te slike, zaključio sam kako postoji visok stupanj vjerojatnosti da je to ona, a moj posao je da znam napraviti takve analize. Ja sam i dalje uvjeren da je to ona", rekao nam je Kajkić.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo