QR kod je komunikacija budućnosti. Tako tvrdi Tin Kadoić, kreativni direktor digitalne agencije Brlog.biz. QR kodom služi se čak 80 posto Japanaca, preuzela ga je i Amerika, prvo velike kompanije a onda i ostali, te se sve češće može naći i u Europi. Riječ je o dvodimenzionalnom bar kodu koji mogu očitati sve nove generacije mobitela, a u sebi sadrži informacije, do 7 tisuća brojeva ili 4 tisuće slova: bio to link, tekst, SMS...
Korisne informacije
U praksi, to izgleda ovako: stranac ste u nekom gradu i tražite dobar restoran. Onaj koji vam je preporučio omiljeni turistički vodič zatvoren je prošli mjesec pa vam jedino preostaje da se vodite intuicijom i uđete u restoran koji nije baš posve prazan. No, ako restoran ima QR kod, putem mobitela možete očitati sve važne informac...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....