QR KOD

Slika budućnosti svuda oko nas

Razgovor s Tinom Kadoićem, kreativnim direktorom digitalne agencije Brlog.biz
Razgovor s Tinom Kadoićem, kreativnim direktorom digitalne agencije Brlog.biz

QR kod je komunikacija budućnosti. Tako tvrdi Tin Kadoić, kreativni direktor digitalne agencije Brlog.biz. QR kodom služi se čak 80 posto Japanaca, preuzela ga je i Amerika, prvo velike kompanije a onda i ostali, te se sve češće može naći i u Europi. Riječ je o dvodimenzionalnom bar kodu koji mogu očitati sve nove generacije mobitela, a u sebi sadrži informacije, do 7 tisuća brojeva ili 4 tisuće slova: bio to link, tekst, SMS...

Korisne informacije

U praksi, to izgleda ovako: stranac ste u nekom gradu i tražite dobar restoran. Onaj koji vam je preporučio omiljeni turistički vodič zatvoren je prošli mjesec pa vam jedino preostaje da se vodite intuicijom i uđete u restoran koji nije baš posve prazan. No, ako restoran ima QR kod, putem mobitela možete očitati sve važne informac...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 17:59