PRVI SLUČAJ U HRVATSKOJ

Splićanin: Propada mi gas! Toyota: To nije to

Iako u Toyoti Hrvatska tvrde da nema prijavljenih problema s propadanjem papučice gasa, Dino Bakotin prijavio je upravo takav kvar
 Ranko Šuvar/CROPIX

ZAGREB - Splićanin Dino Bakotin tvrdi da je tamošnjem ovlštenom servisu prijavio da mu je više puta propala papučica gasa na Toyoti RAV4. Međutim, generalni direktor Toyote Hrvatska Goran Krizmanić kazao je kako u njihovim ovlaštenim servisima nije otkriven nijedan kvar na papučici gasa, kao ni sličan kvar. Za slučaj u Splitu kaže da nije povezan s problemima koji su se pojavili u svijetu i zbog kojega slijedi opoziv pojedinih modela do popravka kvara.

- Nakon potvrde konačne liste vozila poslat ćemo pisane obavijesti vlasnicima vozila obuhvaćenih preventivnom servisnom akcijom ojačanja mehanizma gasa - kaže Krizmanić. Akcija bi trebala započeti od sredine veljače.

Vlasnici Toyota u Hrvatskoj za sada ne strahuju da bi mogli imati problema s modelima ovog japanskog proizvođača. Sudeći prema tvrdnjama nekolicine vlasnika s kojima smo razgovarali danas u ovlaštenom servisu kod Velike Gorice, zadovoljni su sa svojim vozilima, a većina ističe da problem koji je nastao u SAD-u neće utjecati na stav Hrvata o ovom modelu automobila.

‘Greška se pojavila na modelima u SAD-u’

Blanka N.: Sumnjam da bi drugi bili tako ažurni

vlasnica Toyote RAV4

Blanka Ničević, vlasnica stare Toyote RAV4, kako kaže, već je nekoliko godina prezadovoljna svojim automobilom.

- Savršen je. Nisam došla zbog sebe, nego sa snahom koja je dovezla svoju Toyotu na servis. Moj funkcionira besprijekorno i ne brine me frka koja se digla oko nekih modela. Uvjerena sam da to nije slučaj kod nas. Japanci su još jednom pokazali svoju poslovnu kulturu, bili su pošteni pa su priznali grešku. Sumnjam da bi drugi proizvođači bili tako ažurni i obavijestili javnost da imaju serijski kvar - dodaje Blanka Ničević, zadovoljna vlasnica popularnog gradskog terenca.

Irma P.: Priznanjem greške pokazali poslovnu kulturu

vlasnica Toyote Prius

U Engleskoj je Toyota hit. Muž i ja smo prije godinu dana kupili našu Toyotu, rabljena je ali izvrsna, kaže Irma, vlasnica Toyote. Stigli smo iz Engleske gdje smo živjeli, a automobil sam dovezla na redovni servis. Nikakav problem nemam s njim, dodaje.

Ona kaže kako su Toyote u Engleskoj, posebice u Londonu hit. Iako se ovih dana digla medijska prašina oko njihovih pojedinih modela mislim da to nije tako i da je sve prenapuhano. Nismo ranije vozili Toyote, a s ovom smo jako zadovoljni. Kao i njezina prethodnica i Irma smatra da su priznavanjem greške Japanci pokazali zavidnu poslovnu kulturu.

Mesud B.: Bez ijednog sam kvara prešao 60.000 km

vlasnik Toyote RAV4

Jako sam zadovoljan svojom Toyotom i ne bih je mijenjao bez obzira što se stvorila medijska panika zbog papučice gasa na nekim modelima u Americi, kaže Mesud Bobić koji već pet godina vozi svoju Toyotu RAV4. Svoj automobil sam dovezao ne redovni servis i pregled struje, a inače je fantastičan, prešao sam s njim već 60.000 kilometara bez ijednog kvara ili problema, dodaje Bobić.

Ranije nisam vozio Toyote, a ni sad se ne bojim jer mislim da je to ozbiljna kompanija koja će otkloniti svaki kvar koji se pojavi. Čuo sam da je ovaj kvar na Toyotama koje su proizvedene u Češkoj, a moja je Japanac, zaključuje Bobić.





Naša su vozila sigurna, žao mi je što smo zabrinuli potrošače

TOKIO - Akio Toyoda, predsjednik japanske automobilske tvrtke Toyota, obratio se danas javnosti, prvi put od izbijanja skandala s papučicama za gas u automobilima te tvrtke, te se ispričao klijentima i obećao povećanje kvalitete izrade. Toyoda, unuk osnivača tvrtke, tako je prekinuo spekulacije zašto se ne pojavljuje u javnosti nakon što je njegova tvrtka objavila kako mora opozvati 4,5 milijuna svojih vozila s tržišta radi problema s papučicom gasa.

Klijenti prva briga

Njegov jedini komentar bio je onaj dan novinarima japanske TV postaje NHK kada je rekao da mu je “veoma žao što su zabrinuli potrošače”. Danas je u u Nagoyi ponovio isprike i najavio osnivanje posebne komisije koja bi trebala osigurati da se više ne ponavljaju ovakve pogreške u izradi. Toyoda je ponovio kako su automobili njegove tvrtke sigurni.

- Molim vas, vjerujte mi. Klijenti su naša prva briga - rekao je vlasnik japanskog automobilskog diva. Dodao je i kako se obavljaju pripreme za popravak opozvanih vozila u svim ovlaštenim predstavnicima Toyote u SAD-u, Europi i Kini.

Problem i zakašnjelo kočenje

Toyota razmatra i kako riješiti problem s funkcioniranjem kočnica na Priusu, nakon što su se stotine vozača žalili na zakašnjelo kočenje.

Dužnosnici su priznali i kako istražuju moguće greške na sustavu kočenja na Lexus hybrid modelu. (G. Andrijanić)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 22:25