ORIGINALNA IDEJA

ŠTO JE ZAJEDNIČKO HRVATSKOJ I CHEVROLETU SPARK? Imamo potpuno isti promotivni slogan!

Novi slogan Hrvatske turističke zajednice koji je predstavljen u četvrtak postao je predmetom sprdnje na Facebooku, Twitteru i sličnim internetskim lokacijama
Novi slogan Hrvatske turističke zajednice koji je predstavljen u četvrtak postao je predmetom sprdnje na Facebooku, Twitteru i sličnim internetskim lokacijama

Što je zajedničko Hrvatskoj turističkoj zajednici i Chevroletovom najmanjem modelu? Točan odgovor je - slogan! Isto tako, priznali bismo i odgovore poput "originalnost", "kreativnost", "funkcionalnost"...

Hrvatske institucije jednostavno nemaju sreće s društvenim mrežama. Nakon slavnog potonuća kampanje Hrvatskih željeznica u kojima je HŽ od korisnika društvenih mreža tražio da sami predlože slogan za kompaniju (HŽslogan), sličan fijasko doživljava i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

Nakon što je nakon 15 godina odlučila promijeniti hrvatski turistički imidž, slogan koji je u četvrtak predstavljen postao je predmetom sprdnje na Facebooku, Twitteru i sličnim internetskim lokacijama.

Iako ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 04:04