BILJANA BORZAN

‘Svašta se reklamira pod "zeleno" jer nema nikakvih propisa. Sada je došao kraj obmanama‘

U EU se trenutno plasira više od 1200 takvih oznaka i tvrdnji, od kojih manje od 35 posto ima neki oblik certifikata ili provjere, tvrdi hrvatska europarlamentarka

Biljana Borzan

 Damjan Tadic/Cropix
U EU se trenutno plasira više od 1200 takvih oznaka i tvrdnji, od kojih manje od 35 posto ima neki oblik certifikata ili provjere, tvrdi hrvatska europarlamentarka

Ekološke reklamne tvrdnje o različitim proizvodima kao što su ‘‘klimatski neutralno‘‘ ili ‘‘dobro za okoliš‘‘, ubuduće će morati proći provjeru i odobrenje strane neovisnih i stručnih tijela. Odlučeno je tako na sjednici Odboru za okoliš, zdravlje i sigurnost hrane Europskog parlamenta, o čemu je izvijestila hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan, inače autorica zakonskog prijedloga za jačanje položaja potrošača te dulje trajanje uređaja i zabranu ugrađenih kvarova. Borzan sada najavljuje, kako je rekla, "obračun s lažnim "zelenim" reklamiranjem koje obmanjuje građane."

- Plan mi je da se u sklopu EU zakona zabrane neutemeljene i nedokazive ekološke reklamne tvrdnje poput "klimatski neutralno" ili "dobro za okoliš", kazala je Borzan, koja je naruči...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 21:48