KOMENTAR EKSPERATA

TEKTONSKE PROMJENE U ŠKOLSTVU 'Nema smisla računati prosječnu ocjenu iz vjeronauka ili tjelesnog, ali ne uvodite opisne ocjene preko noći!'

Problem je što nastavnici nisu dovoljno pripremljeni za taj posao te ih se može pretvoriti u činovnike
 Ronald Goršić / CROPIX
Problem je što nastavnici nisu dovoljno pripremljeni za taj posao te ih se može pretvoriti u činovnike

Reformski prijedlog prema kojemu bi učenici od trećeg osnovne do kraja srednje škole uz brojčane ocjene dobivali detaljne osvrte o napredovanju, a opći bi uspjeh bio ukinut, vrlo je zanimljiv, no s tektonskim promjenama u školstvu treba oprezno i to zbog - učitelja, upozoravaju stručnjaci s dugim stažem u sustavu obrazovanja.

Prosjek ocjena

Iako se predlaže uvođenje modela ocjenjivanja i praćenja učenika kakav koristi niz država na koje se Hrvatska želi ugledati - poput Nizozemske, SAD-a, Kanade, Australije, Engleske, Finske ili Švedske - njega, sugeriraju znalci, ne treba uvoditi preko noći. A odustati od postojećeg modela izračunavanja općeg uspjeha na kraju svakoga razreda zbrajanjem ocjena svih predmeta, više je no dobrodošlo, kažu naši sugovornici.

- Računati p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:35