Reformski prijedlog prema kojemu bi učenici od trećeg osnovne do kraja srednje škole uz brojčane ocjene dobivali detaljne osvrte o napredovanju, a opći bi uspjeh bio ukinut, vrlo je zanimljiv, no s tektonskim promjenama u školstvu treba oprezno i to zbog - učitelja, upozoravaju stručnjaci s dugim stažem u sustavu obrazovanja.
Prosjek ocjena
Iako se predlaže uvođenje modela ocjenjivanja i praćenja učenika kakav koristi niz država na koje se Hrvatska želi ugledati - poput Nizozemske, SAD-a, Kanade, Australije, Engleske, Finske ili Švedske - njega, sugeriraju znalci, ne treba uvoditi preko noći. A odustati od postojećeg modela izračunavanja općeg uspjeha na kraju svakoga razreda zbrajanjem ocjena svih predmeta, više je no dobrodošlo, kažu naši sugovornici.
- Računati p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....