VLAK BEZ VOZNOG REDA

TOTALNI FIJASKO SPLITSKOG 'METROA': Nakon manje od mjesec klimatiziranog ljepotana zamijenio 'šinobus', u prosjeku je vozio jednog čovjeka po turi

    AUTOR:
    • Gabrijela Radanović

  • OBJAVLJENO:
  • 01.07.2019. u 19:54

Božidar Vukičević, Nikola Vilić / HANZA MEDIA

 

Niti mjesec dana nakon što su se gradski i županijski čelnici fotografirali u novom klimatiziranom vlaku na putu do Kopilice, užarenim kolosijekom sada vozi stari jednodijelni motorni vlak, u željezničkim krugovima poznat pod nazivom "šveđanin", piše Slobodna Dalmacija.

Zašto je klimatizirani vlak zamijenio "starac" s Baltičkog mora, upitali smo odgovorne u tvrtki "HŽ Putnički prijevoz".

– Budući da raspolažemo jednim novim vlakom serije 7023 koji vozi na relaciji Split – Split predgrađe i obrnuto, na kojemu se prekjučer pokvario klimatizacijski uređaj, umjesto njega vozi dizel-motorni vlak serije 7122. U tijeku je uklanjanje kvara na novom vlaku, nakon čega će ponovno biti u prometu – odgovorili su iz državne prijevozničke tvrtke.

Koliki interes vlada za putovanje splitskim "metroom", dovoljno govori informacija da je u razdoblju od 11. do 30. lipnja na relaciji od glavnog kolodvora do stanice u Kopilici, te u suprotnom smjeru, tvrtka "HŽ Putnički prijevoz" prodala 670 zajedničkih karata HŽ-a i tvrtke "Promet", odnosno nešto više od 35 po danu ili samo jednu po svakom polasku.

Božidar Vukičević HANZA MEDIA

Budući da se podaci za lipanj još prikupljaju, jer se zajedničke "biljete" prodaju i u gradskoj autobusnoj tvrtki, računica na kraju mjeseca ipak može biti nešto povoljnija za prijevoznike.

Hoće li se broj putnika povećati, vrijeme će pokazati, no u prilog željenom rastu broja korisnika željeznice zasigurno ne ide situacija koju smo zabilježili u ponedjeljak. Naime, kako su nam javili čitatelji, vlak koji je po rasporedu trebao krenuti iz Kopilice u 14.03, prema odredištu je "otklizao" tek u 14.30.

Nikola Vilić / HANZA MEDIA
 

– Najgore je što nitko od zaposlenika uopće nije znao koji vlak ide. Tako je 50-ak putnika promijenilo je čak tri vlaka i na kraju su zadnjim krenuli tek u 14.40. Po ovoj vrućini prebacivali su nas iz vlaka u vlak, umjesto da su nas pustili da barem stojimo u čekaonici – posvjedočila je naša čitateljica.

Kako su nam kazali u HŽ-u, uzrok kašnjenja je kvar vlaka koji je vozio na relaciji od Splita prema Kaštel Starom.

– Zbog toga je došlo do kašnjenja vlakova u gradsko-prigradskom prijevozu. U promet je uveden zamjenski vlak te se promet postupno normalizira. Ispričavamo se putnicima koji su imali teškoća zbog kašnjenja vlakova – poručili su iz tvrtke "HŽ Putnički prijevoz", no, svakako, oba spomenuta kvara nisu baš aduti za planirano privlačenje putnika željeznici.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo