VELIKA ŠKRTICA

U borbi s Emmezetom angažirala odvjetnika: ‘Odbili su mi zamijeniti TV, pa što ga onda takvog ne izlože na polici!?‘

Većina proizvođača u garancijama navodi da mrtvi piksel nije razlog za reklamaciju, no sad se čeka mišljenje Državnog inspektorata
 Peter Forsberg/Shopping/Alamy/Alamy/Profimedia/Peter Forsberg/shopping/alamy/alamy/profimedia
Većina proizvođača u garancijama navodi da mrtvi piksel nije razlog za reklamaciju, no sad se čeka mišljenje Državnog inspektorata

Tko bi zdrave glave volio iskeširati nekoliko tisuća kuna za novi televizor da bi onda kod kuće shvatio kako na tom ganc novom ekranu ima jedna crna točka koja se vrlo brzo pretvori u fiksaciju svakog ukućanina?

Vjerujem nitko, pa čak ni vlasnici trgovina ili proizvođači televizora koji na tržište najnormalnije izbacuju uređaje s takozvanim mrtvim pikselima, smatrajući da oni ne predstavljaju nedostatak za uživanje u TV programu.

Ako vam se dogodi da kojim slučajem kupite takav televizor, kad ga poželite reklamirati, trgovac će vam uglavnom odgovoriti da jedan mrtvi piksel nije razlog za prigovor te vam neće odobriti ni zamjenski uređaj, a kamoli povrat novca.

S takvim se slučajem susrela čitateljica Tihana Lohinski Farac koja od početka siječnja pokušava ostvariti prav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 08:16