TURISTIČKI PROMET

U Skandinaviji se odjednom pomamili za Hrvatskom, a razlog je - Baby Lasagna!

U Skandinaviji na percepciju Hrvatske i potražnju se već odražava uspješan nastup Baby Lasagne na Eurosongu

Ilustrativna fotografija, turisti u Dubrovniku

 Blickwinkel/alamy/alamy/profimedia/Blickwinkel/alamy/alamy/profimedia
U Skandinaviji na percepciju Hrvatske i potražnju se već odražava uspješan nastup Baby Lasagne na Eurosongu

Na turističkim tržištima Skandinavije i Baltika, Njemačke, Francuske, Češke i Slovačke te Kine potražnja za Hrvatskom veća je nego lani te se može očekivati veći turistički promet nego lani, ističu za Hinu direktori predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Baby Lasagna digao potražnju u Skandinaviji

U Skandinaviji, a posebice Švedskoj, na percepciju Hrvatske i potražnju se već odražava uspješan nastup Baby Lasagne na Eurosongu, održanog u toj zemlji, kao i mnogi napisi u švedskim medijima, među kojima su bile i poruke da se "požure tražiti smještaj po Zagrebu i po Hrvatskoj jer će biti velika potražnja", iznosi za Hinu direktor HTZ-a za Skandinaviju i Baltik Vedran Sušić.

Prepričava i da su zajedno s veleposlanstvom u Švedskoj pojačali promotivne...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 15:01