VELIKA RASPRAVA

Učitelji u Saboru o reformi obrazovanja: ‘Ideja cjelodnevne škole je dobra, ali postoji nekoliko velikih problema‘

‘U svim prethodnim reformama učitelji su otprilike znali što ih čeka, ovdje to ne razumiju‘

Ilustracija

 Zeljko Puhovski/Cropix
‘U svim prethodnim reformama učitelji su otprilike znali što ih čeka, ovdje to ne razumiju‘

Cjelodnevna škola je potrebna, ali bez dijaloga s učiteljima, kao i bez ozbiljne dorade predloženog dokumenta koji je na javnoj raspravi (zatvara se u četvrtak) prikupio više od 1700 komentara, bit će problema s implementacijom dosad najambicioznije smišljene reforme osnovnoškolskog obrazovanja, poruka je učitelja, ravnatelja škola i predstavnika lokalne zajednice okupljenih u raspravi „Kakva nam cjelodnevna škola treba“, održanoj u Saboru u organizaciji Kluba zastupnika SDP-a.

Raspravi se nisu odazvali predstavnici Ministarstva obrazovanja, kojima je poručeno – način na koji se uvode velike promjene mora biti uključiv, dobro pripremljen i jasan onima koji će ga provoditi (učitelji), a bez toga postoje šanse da se dobre ideje lošom organizacijom pretvore u neuspjeh....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 21:59