VELIKA ŠKRTICA

Unaprijed uplatila aranžman u inozemstvu, a onda je šokirala obavijest: Morat ćete nadoplatiti

Zakon dopušta naknadne izmjene cijena, ali samo ako je to bilo predviđeno ugovorom te ako vam agencija dostavi izračun korekcije cijene

Turisti s koferima/Ilustracija

 Ivo Ravlic/Cropix
Zakon dopušta naknadne izmjene cijena, ali samo ako je to bilo predviđeno ugovorom te ako vam agencija dostavi izračun korekcije cijene

OK, živimo u doba kad se cijene praktički svega oko nas mijenjaju iz dana u dan, no što kad se isto retrogradno dogodi za usluge koje je potrošač već platio - a onda mu, lukavo, taman prije konzumacije jave da još treba nadoplatiti?

To se dogodilo jednoj našoj čitateljici koja je, umjesto ljetovanja na Jadranu, uplatila odmor u skandinavskim zemljama.

I to prilično skupi odmor za koji je štedjela, a za koji se naknadno uspostavilo da će biti još skuplji.

Naime, kakvih mjesec dana prije putovanja iz agencije u kojoj je uplatila aranžman stigla joj je obavijest da je on u međuvremenu poskupio, da je uvedena nadoplata i da ona vrijedi za sve postojeće rezervacije.

"Obavještavamo Vas da smo zbog velikog rasta cijena goriva i znatnog poskupljenja cijene autobusnog prijevoza prisi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 00:28