ELITA SELI NA MAXTV

Većina utakmica Lige prvaka od jeseni na MAXtv-u, T-Com zainteresiran i za Europsku ligu?

Liga prvaka od jeseni će ići srijedom na MAXtv-u, točnije na specijaliziranom sportskom kanalu Arenasport te drugim platformama kojima raspolaže MaxTV.

Naime, T-Com je otkupio paket TV prava na Ligu prvaka za iduće tri sezone, sve do 2015., a na tržištu je još preostalo pravo “first pick”, točnije pravo na odabir jedne najatraktivnije utakmice srijedom, prijenos finala te Superkupa za koji se natječu HTV, Nova TV i Sportklub.

Prema nekim procjenama, Sportklub ima najmanje izgleda, jer UEFA želi da ta prava pripadnu jednoj od TV kuća s nacionalnom koncesijom. Natječaj je produžen i zatvara se u petak, a odluka, u kojoj će, naravno, prevagnuti ponuda s najvišim iznosom, bit će donesena u sljedećih mjesec dana.

Prvo su uzeli HNL

U svakom slučaju, sve utakmice utorkom i srijedom, izuzev jedne, od jeseni će biti na MAXtv-u, koji je prošle godine HTV-u već preoteo Hrvatsku nogometnu ligu. Korisnici MaxTV-a sada će u osnovnom paketu, u kojem je i Arenasport, moći pratiti po jedan prijenos utorkom te srijedom, a na drugim kanalima i platformama i dodatne utakmice koje se igraju istodobno, što do sada nije bio slučaj.

- Planiramo imati najmanje tri prijenosa po večeri, a utakmice će biti dostupne i na MAX iptv-u, MAX satu te svim drugim raspoloživim platformama, poput mobilne, web-a, a to je i cilj T-Coma i same UEFA-e. Tim potezom željeli smo našim gledateljima osigurati što kvalitetniji program, a Liga prvaka kao najelitnije nogometno klupsko natjecanje definitivno će obogatiti našu ponudu - izjavio je Nikola Francetić, operativni direktor za sadržaje T-Coma. No, HNL, a sada i Liga prvaka nisu jedina TV prava što ih T-Com navodno priželjuje.

Kako doznajemo, zainteresirani su i za Europsku ligu koja se trenutno četvrtkom emitira na HTV -u, a posebno je zanimljiva jer u njoj najčešće igraju domaći klubovi. Francetić nije želio komentirati te informacije, kao ni to koliko je financijski težak paket TV prava za tri sezone. A cijena je, navodno, između šest i osam milijuna eura.

Ovom T-Comovom kupnjom HTV za sada nije ništa izgubio, baš kao ni Nova TV jer još nije poznato kome će pripasti “first pick”.

- Za HTV se ništa ne bi trebalo promijeniti u slučaju da pobijedimo na natječaju jer smo srijedom ionako prenosili samo jednu, onu najatraktivniju utakmicu - izjavio je v. d. urednika Sportskog programa HTV-a Stjepan Balog, koji vjeruje da će HTV u ovom slučaju odnijeti pobjedu.

Druga shema

U slučaju pobjede na natječaju, Nova TV će morati promijeniti programsku shemu, jer su do sada oni imali prava na utakmice Lige utorkom, a HTV srijedom.

- Nova TV je u igri za prava i vjerujemo da imamo šanse jer ne vidimo razlog zašto bi HTV trošio novac na Ligu prvaka i nudio više od komercijalne televizije, a u isto vrijeme ukida obrazovni i kulturni program te najavljuje otpuštanja - uzvratili su s Nove TV koja je ipak u prednosti zato što kao komercijalna televizija na raspolaganju ima 12 minuta reklama, a HTV kao javna televizija može emitirati četiri minute reklama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 10:21