KRIZA OPAMETILA RASTROŠNE

'Više ne kupujeme brendove nego tražimo jeftino'

Prije pet godina u potrošačkoj košarici bilo je samo 5,4 posto robnih marki. Danas je tih proizvoda 13,6 posto. Profitirale su i drogerije koje su jako pojeftinile svoje proizvode
Prije pet godina u potrošačkoj košarici bilo je samo 5,4 posto robnih marki. Danas je tih proizvoda 13,6 posto. Profitirale su i drogerije koje su jako pojeftinile svoje proizvode

ZAGREB - Kriza je zauvijek promijenila ponašanje potrošača. Iza Hrvata ostaje desetljeće potrošnje iznad svih mogućnosti, “peglanje” kreditnih kartica, minusa i kredita kao da će ih na kraju platiti netko drugi. U posljednje dvije godine kriza, otkazi i manji kućni budžeti natjerali su ih da po prvi put razmišljaju o svakoj potrošenoj kuni. Skupi brendovi za većinu su prošlost. Hrvati sada kupuju isključivo ono što im treba, u trgovinu idu s popisima, kupuju planski na sniženjima, prate sve akcije trgovaca i spremni su obići i nekoliko trgovina i u svakoj kupiti ono najpovoljnije.

Cvate internet shopping

Prema procjenama stručnjaka, nove navike potrošača kojima ih je naučila kriza zauvijek će ostati. Potrošači sada traže kvalitetne proizvode za što manje novca i ta...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 09:57