STROGO KONTROLIRANI VLAKOVI (I TOTALNO NEKONTROLIRANI TROŠKOVI)

Vladin trik za ulazak u Europsku uniju: ARTZU - državna agencija za zaštitu HŽ-a od HŽ-a

Godišnji joj je budžet 4,6 milijuna kuna, zapošljava devetero ljudi u raskošnom uredu od 160 kvadrata, a svrha joj je da štiti od monopola HŽ-a željezničko tržište na kojem postoji jedan jedini prijevoznik - HŽ
Tovarnik, 041010.Prvi teretni vlak zajednicke zeljeznicke tvrtke Slovenije, Hrvatske i Srbije, Cargo 10, krenuo iz Paracina u Srbiji, a vozit ce do Sezane u Sloveniji. Rijec je o vlaku s 32 teretna vagona koji prevozi brikete drva namijenjene talijanskom trzistu. Na fotografiji vlak Cargo 10 usao u Hrvatsku i zaustavio se nakratko u zeljeznickom kolodviru Tovarnik.Foto: Damir Glibusic / CROPIX
 Damir Glibušić / CROPIX
Godišnji joj je budžet 4,6 milijuna kuna, zapošljava devetero ljudi u raskošnom uredu od 160 kvadrata, a svrha joj je da štiti od monopola HŽ-a željezničko tržište na kojem postoji jedan jedini prijevoznik - HŽ

Oni su u banani. O, oni su itekako u banani. Svaku godinu završe u minusu, država im daje milijardu i 500 milijuna kuna subvencija, novac potroše na sve ono za što nije bio namijenjen, a ti se vlakom, od Koprivnice do Zagreba, i dalje voziš dulje od dva sata. Navodno to dalje više neće moći tako.

Bogu hvala, pomisliš, pa staneš razmišljati o nekim boljim vremenima u kojima bi tvrtka poput Hrvatskih željeznica konačno mogla postati profitabilna.

I poštena prema svojim korisnicima.

A u Hrvatskoj se to postiže isključivo na jedan način.

Tako da u državi u kojoj je željeznički promet monopoliziran osnuješ još jednu agenciju. Onu za regulaciju tržišta željezničkih usluga.

Dosta velik paradoks, zar ne, imati čak i agenciju za regulaciju monopola na željezničkom tržištu ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 18:59