Oni su u banani. O, oni su itekako u banani. Svaku godinu završe u minusu, država im daje milijardu i 500 milijuna kuna subvencija, novac potroše na sve ono za što nije bio namijenjen, a ti se vlakom, od Koprivnice do Zagreba, i dalje voziš dulje od dva sata. Navodno to dalje više neće moći tako.
Bogu hvala, pomisliš, pa staneš razmišljati o nekim boljim vremenima u kojima bi tvrtka poput Hrvatskih željeznica konačno mogla postati profitabilna.
I poštena prema svojim korisnicima.
A u Hrvatskoj se to postiže isključivo na jedan način.
Tako da u državi u kojoj je željeznički promet monopoliziran osnuješ još jednu agenciju. Onu za regulaciju tržišta željezničkih usluga.
Dosta velik paradoks, zar ne, imati čak i agenciju za regulaciju monopola na željezničkom tržištu ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....