SUSRET U ROVINJU

VODEĆI LJUDI JUTARNJEG I EPH NA WEEKEND MEDIA FESTIVALU ‘Najvažnija nam je publika’

Gloria i OK ove godine bilježe rast prihoda od 10 % u odnosu na 2012.
Rovinj, 200913.Weekend media festival 2013. Panel diskusija: Povratak otprintanih! Sudjeluju: Jana Stanisavljeva (Media Print Macedonia, Makedonija), Boris Trupcevic (Styria, Hrvatska), Tomislav Wruss (EPH, Hrvatska), i Jovan Protic (Ringier Axel springer media AG, Srbija) a moderator je: Kristina Laco (Premisa, Hrvatska). Foto: Goran Sebelic / CROPIX
 Goran Šebelić/ CROPIX
Gloria i OK ove godine bilježe rast prihoda od 10 % u odnosu na 2012.

Mi smo proizvođači contenta, ali to nije naš jedini posao. Naš je posao publika - rekao je Tomislav Wruss, direktor medija EPH grupe jučer na Weekend Media Festivalu koji je u Rovinju okupio vodeće predstavnike hrvatske i inozemne medijske i marketinške industrije.

Pet novih servisa

U panel diskusiji o gorućoj temi o sudbini tiskanih medija razgovarali su Jana Stanisavljević (Media Print iz Makedonije), Jovan Protić (Ringier Axel Springer media AG koji pokrivaju češko, poljsko, slovačko i srpsko tržište), Boris Trupčević iz Styrije i Tomislav Wruss, predsjednik Uprave EPH grupe.

Tomislav Wruss istaknuo je uspjeh premium magazina EPH: Gloria i OK ove godine bilježe rast prihoda i to za 10 posto u odnosu na prošlu godinu. Američki premium magazini kao što su Vogue, Marie C...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 03:15