PROMOTIVNI FIJASKO

Vrlo skupu aplikaciju za pomoć kupcima koristilo samo 20.000 Europljana

Za zaštitu potrošača EU je financirala vrijedan projekt promocije novih oznaka energetske učinkovitosti, ali s upitnim efektom
Za zaštitu potrošača EU je financirala vrijedan projekt promocije novih oznaka energetske učinkovitosti, ali s upitnim efektom

Nakon što je EU u ožujku prošle godine uvela nove oznake energetske učinkovitosti za pet vrsta kućanskih uređaja, uslijedila je i njihova promocija, a kao jedan od alata koji je trebao pomoći građanima da se priviknu na nove oznake trebala je biti i posebna aplikacija.

Zamisao je načelno bila dobra - kad kupuje novi uređaj, potrošač pomoću aplikacije na mobitelu skenira novu oznaku energetske učinkovitosti, a program mu onda izbaci sve detalje o tom uređaju zajedno s informacijom o njegovoj potrošnji i mogućnošću da za sebe izabere najpovoljniju opciju.

U svakom slučaju pohvalno, da iz nekog razloga nije odlučeno kako aplikacija neće biti u ponudi u mobilnim trgovinama, već će joj korisnici moći pristupiti isključivo putem internetske poveznice, a što je u konačnici dov...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 03:31